7 September 2010

Tjohoo! =)

Har nu slagit mig ner i fåtöljen med ett glas med "lime-vatten" efter att ha varit på en promenad. Gick först och mötte min kompis Olivia och stod å snackade med henne en stund i den härliga kvällssolen, sedan gick jag hemåt för att möta mamma - då var det nämligen dags att gå ut en sväng med vovven.
Sammanlagt var jag ute i ungefär en timme, och det kändes riktigt skönt. Så nu sitter jag här i tvrummet och väntar på att den nya säsongen av Idol ska börja. Spännande!! =)

Vet att jag har varit lite dålig på att uppdatera den senaste veckan, men nu när skolan har börjat "på riktigt" så är jag back on track igen ;)

Kan ju berätta lite kort om vad jag har har haft för mig resten av dagen.
Eftersom våran lärare som vi skulle ha idag var på kurs eller vad det var så hade vi eget arbete. Vaknade runt 8 och när jag hade gjort mig iordning satte jag mig framför tv:n och såg på den Australiensiska serien Neighbours som går på tv4 Guld. Love that show!
Tog 10 bussen till skolan och var där och jobbade med lite allt möjligt fram till kl 13. Då gick jag och min kompis Angelica till Ica, där jag köpte min lunch - en smarrig macka med ost och skinka. Efter det satt vi och pratade medan vi väntade på hem-bussen.
När jag kom hem blev det en prommis med vovven och sen dess har det varit lugnt, tv å dator och sedan middag med mamma.

Nä nu äre bäst att sätta sig till rätta och ta fram nått gott att mummsa på, för alldeles snart börjar ju Idol!
Seees senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0