E.M.D

När Botniabanan invigdes här i Övik så var killarna från E.M.D här och uppträdde, och som jag sa tidigare så var dom mycket bra live! Bättre än vad jag trodde faktiskt :p

Var där med mamma och självklart tog jag med min min bästa vän - kameran!
Fotade ganska mycket bilder, och har nu valt ut några av mina favoriter som jag tänkte visa. Synd bara att kvaliten inte blir lika bra här på bloggen som i "verkligheten"!

Hoppas ni gillar dem ändå! I så fall, kommentera gärna =)

(Klicka på de små bilderna för att se i större format)



  



 

 






 






(Eftersom det är jag som har tagit bilderna och "rår om dem" så vill jag inte att någon ska ta mina bilder! Men om det är någon som är olydig och inte följer mina regler så vill jag åtminstone att man lämnar kvar märkningen!!)


Kommentarer
Postat av: Maria

Helt suveräna bilder ! Snygg Erik (Hugo)hahahaha

2010-09-18 @ 15:26:09
Postat av: Elv-Marie

Vilka kanon blider du tagit!Du vet hur man använder en kamera du :)

Visst är det så Maria.

2010-09-20 @ 01:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0