Hope...

Det finns så otroligt mycket fint på Boom och självklart fick några saker följa med mig hem! =)
Har varit på jakt efter en fin prydnads-krona och nu hittade jag den äntligen - superfin och perfekt i storleken. Köpte även mörklila sand och två små vita hjärtan med fina ord på.

 

Visste inte riktigt vars jag skulle placera allt men tillslut kom jag fram till att jag skulle göra om på mitt tv-rumsbord. Tog fram ett fint fat med två lila ljus som jag fick i julklapp av min syster och kände att det passade utmärkt tillsammans. Hittade även en rund bordstablett i svart.

Och såhär blev resultatet:








Blev mycket nöjd! Känns som hela mitt tv-rum blev som nytt.
Tänk att så lite kan göra så mycket!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefint blev det :-)

2010-09-25 @ 19:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0