Inte många timmar kvar..

Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och hoppas på att förkylningen kan blir lite bättre!
Orkar inte vara snuvig/täppt, ha ont i huvet och hosta så fort jag tar ett djupt andetag.. Dessutom har jag lock för öronen just nu så jag hör verkligen ingenting heller!

Hade ju tänkt se på Kenzas och Tyras show ikväll (någon som såg det?! Var det kul? Hoppas det går att se nån slags repris eller nått!) men det blev ändrade planer. Såg istället Modo mot Timrå - en riktig rysare! Det var väldigt spännande måste jag säga.


Nää, nu ska jag som sagt gå och sova.
Och imorgon öppnas ju McFLY's nya hemsida (!), inte många timmar kvar nu! Längtar som bara den =)

Vi ses
  God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Joanna

McFly är sjukt bra! De borde komma till Sverige någon gång :)

2011-01-30 @ 10:07:49
URL: http://joannaasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0