McFLY on Rix FM?!

Jag har nyss tipsat om McFLY's nya låt Party Girl (som jag har pratat om några gånger..) på Rix FM-hemsidan.

Tycker det skulle vara sååå roligt om de kunde börja spela mer av McFLY i svensk radio. Vet att nån radiokanal har spelat liiiite McFLY nån gång nu och då, men det skulle verkligen vara superhäftigt om dom kunde bli stora i Sverige oxå. För dom har sån himla talang och förtjänar att bli lika gigantiska som vilket annat band som helst!

Så om du inte har något för dig, tipsa om McFLY du med! Eller på en annan bra låt som du gillar =)

Party Girl kom officiellt ut på iTunes UK igår, den 5 september, och är deras första singel på redas nya album.


En gammal bild på snyggingarna..


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja! dom är hur bra som helst, jag brukar inte lyssna så jätte mycket å radio men jag tipsar gärna, så kanske Mcfly blir tillräckligt kända i Sverige så att dom far hit och har konsert! vill så gärna se dom live! :)

2011-01-24 @ 13:44:12
URL: http://juliahultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0