Usch, fy å bläää!

Jahapp, då har man gått och blivit riktigt jäkla dyng-förkyld då.. Kännde mig inte riktigt hundra igår men trodde det skulle gå över. Men nej, istället blev det bara värre!
Var jättetrött och hängig igårkväll så jag skulle vara dukig och lägga mig tidigt, men när jag väl la mig i sängen kunde jag inte sova och ungefär var annan timme under hela natten vaknade jag och kännde mig riktigt illamående och less.

Så jag antar att förkylningen bröt ut inatt för när jag vaknade var jag forfarande trött, näsan var täppt, huvet bankade och jag mådde illa. Ingen bra start på dagen alltså!
Men jag tog en alvedon och tänkte att det skulle gå över, så jag gjorde mig klar för att åka bussen in till min praktikplats. Kände att det inte blev så mycket bättre, snarare tvärtom så runt 3 tiden åkte jag hem. Sedan dess har jag gått runt här hemma med näsdukar, nässpray och halstabletter i högsta hugg.

Nu ligger jag i sängen och hoppas kunna få sova inatt. Huvet är alldeles segt och jag skulle kunna sova ett helt dygn känns det som!

Nää, nu ska jag stänga av den här apparaten och återgå till att snyta/spraya näsan ;)
Vi hörs och syns väl nått imorn.. ♥

BTW: hoppas att Daniel och Minnah går vidare i Idol!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0