Skärtorsdag!

Tjohoo!

Åh så mysigt med påsk, våren är här och allt känns på topp. Förutom att det är väldigt mycket med skolan nu så här veckorna innan studenten!
Det ska bli väldigt skönt med lov, men självklart så kommer ju större delen gå till att färdigställa en massa skolprojekt, läxor mm. Men härlig att få vara ute iaf, hoppas bara att solen stannar uppe.. För med min tur lär det väl bli regn och grått hela veckan. Bara att holla tummarna! ;)

Igår kändes det som om jag hann med ganska mycket - särskilt för att vara en onsdag. Hade praktik till 15,30, hade sånglektion (som för övrigt gick väldigt bra!!), hade min första körlektion (har fokuserat mycket på skolan så har därför lagt körkortet lite åt sidan men nu ska jag försöka köra lite mer..) och sedan var'e middag. Efter det följde jag med pappa ut och hjälpte honom med att byta däck på bilen, sen blev det till att tvätta båda bilarna dessutom. Kännde mig på ett riktigt städ-och-fix-humör! :)

Idag har det varit desto lugnare. Kunde inte sova längre än till tio över åtta så då klev jag upp och satte mig framför datorn, hade nog inte suttit här på 3 dagar tror jag. När mamma vaknade blev det frukost och sedan lite tv. Gick sedan upp till skubben som vi kallar det, ett "stort litet krypin" skulle man väl kunna säga att det är som innehåller lite kläder, grejjer, jul-saker och en massa andra skitsaker som bara ligger där inne och skräpar ner ;)
Men det jag skulle hämta var ju såklart påsk-kartongen. Så nu har vi städat och påskat till det här hemma så nu får påskharen gärna komma med ett stoooort påskägg till mig! Det har jag förtjänat tycker jag :p 

Snart blir det TV - ett program på E! om min kära Adam Lambert :D
Ha det så bra så länge!
Kraaaam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0