Moves Like Jagger

Morning my friends ♥

Ledig idag, vilket känns helt okej! Men vädret där i mot kunde ju ha varit lite bättre, men så är det väl alltid när man ska vara ledig ^^
Men på ett sätt är det nästan lite bra, för då blir jag "tvungen" att ta det lugnt och bara vara hemma och slöa framför datorn och tvn, och det kan jag nog behöva känner jag.

Skulle ta en skön sovmorgon idag men det sket sig kan man väl säga. Är så van att vakna runt halv 8 så jag vaknade och kunde inte somna om.. Så strax före 9 gav jag upp och satte mig här.
Nästa på schemat är FRUKOST och sedan kommer jag nog att sätta mig här och fixa med lite bilder som jag tagit under sommaren... Japp så får det bli. I'll see you later! =)


Och, as always - har jag musik i mina öron. Just nu äre älskade Maroon 5 och Christina Aguilera som snurrar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0