Work

Tänkte bara titta in och säga God Morgon innan jag kilar iväg till jobbet!

Tycker det är så roligt att se att ni fortfarande tar er tid att läsa min blogg, trots att jag har varit riktigt usel på att uppdatera i flera månader nu. Men det glädjer mig att ni är här, vilket också ger mig lusten att börja om på nytt med bloggandet! :)

De senaste 5 veckorna, snart 6, har jag jobbat rätt mycket, men så har vi i familjen även varit på det mysigaste stället som finns - och vad det är får vi faktiskt veta ikväll!! Ett otroligt roligt projekt som kommer att bli helt underbart när det är färdigt!
Jag går in i min sista jobb-vecka på måndag, sedan jobbar jag även måndag vecka 34, sen är jag ledig sågott som alltid. Naee, inte rikigt men det känns lite så. Kan få jobba några stödagar där det behövs men sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Körkortet har legat lite på is men nu när jag får tid över så jag jag ta tag i läsningen igen och få det överstökat ;)
Medans jag går och väntar på bättre tider bli det till att söka jobb, jobb och åter jobb så jag har spara ihop lite pengar till en eventuell utlandsresa, eller till och med flytt. När, var och hur? - fråga mig inte, jag vet bara att det är det jag vill just nu!!

Ha en underbar dag mina vänner och så ses vi senare ikväll.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0