1 December 2011

Hej mina vänner!
Long time no see.. Har varit upptagen med en massa annat så bloggen har tyvärr fått gå åt sidan. Men nu har jag lite tid över så då passar jag på att skriva av mig lite.
Jag kom hem för ungefär 45 minuter sedan efter att ha haft två körlektioner, så nu tänkte jag ta en liten paus och sedan läsa lite teori. Tycker det är så bra att ha tidiga lektioner eftersom man har hela dagen kvar, istället för att sitta hemma och vänta halva dagen och inte kunna göra något.
Så nu har jag hela denna tordagen framför mig, och ingenting har jag planerat, förrutom att jag tänkte slå en signal till Olivia och höra om hon har lust att hjälpa mig att färga håret. Nu under julen ska det bli brunt, sen efter nyår går jag tillbaka till rött - och då blir det rikitgt rött! Var och toppade håret hos Linda igår så det skulle vara skönt med ny färg i håret så jag slipper den hemska utväxten.

Imogon blir det utgång och det ska bli rikigt kul! Det var ett tag sedan nu så jag är peppad och taggad. Fårgan är bara vad man ska ha på sig. Får ta och riva ut garderoben och leta fram något fint.
Nu blir det mys med hundarna och sen plugg. Fun fun..
Ha det bra så ses vi senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0