13 December 2011

Då var den första utav tolv jobb-dagar avklarad!
Kändes bra att vara tillbaka och ha något att göra än att bara sitta hemma framför datorn. Gjorde bland annat planteringar, tog emot kunder, gjorde ännu mer planteringar och sedan blev det lite städning och röjning innan det var dags att gå hem.

Imorgon blir det också jobb, sen på torsdag är jag ledig - men rikigt ledig blir jag inte, för då blir det nämligen julklappshandling för hela slanten!! Jag vet att har sagt det redan men än så länge har det faktiskt bara blivit en klapp. Men nu vet jag på ett ungefär vad jag ska köpa till alla så jag hoppas det går fort och effektivt.
Måste även hitta en klänning att ha på julafton. Självklart var klänningen jag beställde från Nelly snudd på för liten, och några av öglorna i kedjorna var dåligt fastsydda... Därför fick den skickas tillbaka. Synd, för jag gillade verkligen färgen och modellen!!

Nu ska jag återgå till att lyssna på Joe Brooks och Charlie Simpson, vilket jag har gjort nonstop i fem dygn nu!
Får se om jag kanske hinner in imorgon innan jag sticker iväg och jobbar. Imorse försovde jag min såklart, men jag hann precis! Åt frukost i bilen så jag skulle få mer tid till sminket och håret. Man måste ju prioritera det som är viktigt, inte sant ;) hahahahaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0