Dagens låt!

Julmånaden är här, och vad passar då inte bättre än att en ny härlig jullåt får stå för dagens låt?!
Trots att låten släpptes den 17 oktober, och miljoner av människor världen över har lyssnat på den, så är det en relativt ny jullåt.
Sedan musikvideon lades upp för mindre än två månader har den setts över 59 miljoner gånger via youtube!

Själv har jag lyssnat på låten sedan den släpptes och ju mer jag lyssnar desto mer gillar jag den!
Men nu ska jag sluta babbla och istället bara berätta vad det är för låt..

Självklart är det "Misteltoe" med Justin Bieber jag pratar om!
Jag förmodar att de flesta har hör den, men för er som inte har det och gillar jullåtar - do it. Den är faktiskt mycket bra och hans röst låter bättre och mer "mogen" än vad den gör på t.ex. hans första album.

Slänger med den julmysiga videon oxå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0