I'm a Celebrity…Get Me Out of Here!

Kommer ni ihåg programmet som gick på tv4 för något år sedan där ett gäng kändisar var i en djungel och fick utföra olika slags uppdag, och som hette just Kändisdjungel? Vann gjorde bonden Petter om jag inte minns fel.

I alla fall, det jag ville komma till är att I'm a Celebrity…Get Me Out of Here!, som originalet heter och ursprungligen kommer ifrån England, ska utse årets vinnare just idag!
Varför pratar jag om detta undrar ni nu - men då kan jag säga er att en av årets finalister är min lilla Dougie!!! :D


Jag hoppas verkligen att han vinner! Det skulle vara så jäkla roligt :D
Go Dougie!


 


Har inte sett gårdagens avsnitt så nu ska jag kika på det, sen är det inte länge kvar tills vi får veta vem som går ut som vinnare!

Såg på twitter att bland annat Tom och hans flickvän är påväg till djungeln just nu. 
Förhoppningsvis får de ta emot årets "King of the Jungle"! Hoppas, hoppas, hoppas.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0