Dougie, Dougie, Dougie!

Kan titta på detta om och om igen!  Jag är så fruktansvärt glad för hans skull, så jääääävla roligt!
Efter vad han har gått igenom det senaste året så känns det så bra att han äntligen mår bra, och sen att han vinner blir jag, som ett troget McFly-fan som jag är, så otroligt stolt. Nu låter jag kanske jättefånig och löjlig enligt vissa men det skiter jag fullständigt i! Jag älskar mina killar i McFly, och förutom att dem, i mina ögon, gör underbar musik så är dem även världens snällaste, ödmjukaste och helt enkelt de BÄSTA killarna på denna jord. Det är min åsikt i alla fall.

Som sagt, jag kan titta på detta 1000 gången om och fortfarande bli lika rörd och glad som jag blev när jag först såg det!
När Tom springer ut på bron för att krama om Dougie är helt klart det bästa av allt. Äkta vänskap säger jag bara!
:)










Älskar Dougies och Marks lilla "bromance", haha.



Den enda jag kände igen när jag började se detta var Dougie, men nu känns det som om jag vet vem alla är - trots att jag bara har sett dem på "tvn" i tre veckor. Om jag ska vara ärlig så är det faktiskt några om jag har börjat gilla rikigt mycket. Mark är en av dem, men även Antony - honom älskar jag! Så rolig att titta på!!
Nä, jag måste se hela allt ihop igen.. Jag bara måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0