20 Februari 2011

Vilken kväll vi hade igår!
När jag kom dit satt vi först bara och pratade och hade roligt i närmare 2 timmar tror jag, sedan gick vi ner och hämtade chips, dipp å dricka och körde sen igång med singstar. Vi sjöng och vi hade oss och när rösten inte pallade längre mimade vi och dansade till låtarna istället =) Kom hem vid 2 tiden ungefär och gick och la mig ganska så på en gång. Hade knappt någon energi kvar till att vara vaken efter allt shaky shaky ;)

Morgonen har bestått utav frukost, dator och mys med Shakira-stumpan!! Har inte planerat dagen så mycket, vet att jag ska träna till ett matteprov till imorgon och kanske ta tag i nån fler läxa. Ska lägga upp lite roligt på bloggen oxå hade jag tänkt.
Och ikväll klockan nio på TV11 - någon mer än jag som längtar till att Big Brother äntligen ska köra igång igen?!
Ska bli så kul. Men varför ska Gry Forsell vara programledare?????

Nää.. kanske bäst att göra något vettigt istället för att sitta här. I'll se you later my friends!

Kommentarer
Postat av: Jozzeee

Tack för igår kväll ;)

2011-02-20 @ 14:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0