Mumford & Sons

I'm officially obsessed!



-- Mumford & Sons --

Hur kan jag ha missat detta fantastiskt otroliga och underbara band?! Helt ofattbart..

Ursäkta men dom är så jäääävla bra!!!!!!!!!!
Sedan jag såg Grammygalan förra söndagsnatten har jag lyssnat på det brittiska folkrockbandet Mumford & Sons konstant! Varje liten ledig stund har jag sprungit till datorn och antingen lyssnat på spotify eller sett liveframträdanden på youtube. Spela om/repeat-knappen kommer att gå sönder vilken minut som helst - fråga mamma eller pappa om du inte tror mig. Har ju mina favoriter som spelas lite extra så varje gång nån låt spelas flera gånger om säger de "Men inte den igen" ;) Men jag tror de gillar dem oxå, hoppas det iaf. Annars får dom det jobbigt för jag lär inte sluta lyssna på dem på ett bra tag. Aldrig, rättare sagt!

Nu är det upp till dig att ge dem en chans. De förtjänar all uppmärksamhet de kan få för dem har verkligen talang!
Musiken är outstanding och alla texter är helt enkelt amazing. Du kommer att bli förvånad. Tro mig.


Mumford & Sons - Sigh No More

♥ Sigh No More
♥ The Cave ♥
♥ Winter Winds
♥ Roll Away Your Stone
♥ White Blank Page
♥ I Give You All
♥ Little Lion Man ♥
♥ Timshel ♥
♥ Thistel And Weeds
♥ Awake My Soul
♥ Dust Bowl Dance ♥
♥ After The Storm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0