Stardoll

Någon mer än jag som var fast vid Stardoll när de var yngre??!


Jag var väl inne dygnet runt ett tag - hade till och med flera stycken.. En av dem hade jag en massa saker till, och kläder!! Oj oj! 
Såg när Cajsa var in på hennes igår så jag blev tvungen att springa upp och starta min dator och kolla hur det var med mina. Men de var borta ;( kom sedan på att jag fick ett mail för några x antal månader sen, kanske till och med år sen, där det stod att man skulle klicka på länken och hålla på för att ha kvar sin stardoll eftersom de höll på göra om på sidan. Hade väl inte tid just då och glömde sedan bort det... så nu är dem borta.

Men jag som älskar att hålla på med såna slagt spel vart ju så sugen på att göra en ny - å  självklart gjorde jag de!
Kändes lite tråkigt att inte ha några grejer alls men det ska bli kul att köpa nytt, och det som jag tycker är så roligt är ju att man kan inreda precis så som man vill ha det i verkligheten när man väl flyttar hemifrån ;)

Så nu ska jag fortsätta med att lyssna på musik och shoppa vidare! Vi hörs

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0