18 Januari 2010

God morgon!

Sitter här och med en god, varm kopp te och några rostade mackor, gött gött!
Vilket vinterland vi har fått apropå ingenting.. Igårkväll när jag var ut med huden kändes det nästan som om jag var i en sagovärld i någon Disneyfilm. Vitt precis överallt och alla träd var sådär perfekt snötäckt och fina! =)

Vad händer idag då? Jo först blir det några timmar på skolan, sedan när jag kommer hem ska jag försöka göra lite läxa/uppgifter som jag vill bli av med. Sedan ska jag ta mig i kragen och fota mina julklappar!! Hör och häpna.
Fråga mig inte varför jag inte har gjort det tidigare............ Men som jag brukar säga här på bloggen: bättre sent än aldrig.

Innan det är dags att göra sig i ordning för att åka till skolan (en timme kvar..) blir det nog en stund famför datorn :p
Vi ses när jag kommer hem! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0