28 Januari 2011

Vet ni vad jag nyss gjorde?! Hämtade min balklänning :D
Så nu hänger den på rummet och väntar på att användas, inte bara på balen utan även på min födelsedag!!!
Nu är det bara skor, smycken, hår, smink och allt annat som ska ordnas... men nu när jag har kommit igång med planeringen ska det nog gå bra.




Annars då, varit hemma från skolan/praktiken både igår och idag. Har haft sån jobbig huvudvärk och känt mig konstant hängig och trött. Kan säga att det var länge sedan jag sovde så här mycket, för det har räckt med att jag har lagt mig på sängen eller soffan så har jag somnat. Satt inte vid någon dator alls igår och såg knappt på tv så hade istället tid till att läsa ut en bok som jag hade påbörjat + börja på en ny.
Käkat ipren, druckit vatten och haft på mig glasögonen (till och med sovit med dem..) men ändå har det inte velat släppa riktigt. Så jag håller tummarna för att det ska gå någorlunda bra imorgon!

Alla kamerabatterier är på laddning och minneskorten väntar på att bli fyllda med bilder på Idolerna. Förhoppningsvis blir det bra bilder från de platser som vi har, men huvudsaken är ju att vi är där och får höra dem i alla fall ;)

Senare ikväll: kinamat och handboll på tv:n.
Nu: gå upp och titta min fina klänning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0