5 Januari 2011

Hallelojsan! :D

Det har ju som sagt inte hänt så mycket här den senaste tiden och det har varit lite halvtråkiga inlägg kanske, men nu när det nya året har kommit, och med nya krafter så ska jag köra igång på rikigt igen! Trots att jag inte har så mycket inspiration just nu så kommer jag att försöka blogga om allt och lite till =)

Vad händer idag då? Jo, nu på förmiddagen blir det en sväng på stan med mamma, Tessan (syrran) och så förmodar jag att hennes barn följer med. Sedan blir det nog middag och lite annat, och sedan ska jag tillbringa kvällen med att vara med Angelica. Om vädret tillåter blir det en promenad sedan ska vi byta julklappar (lika bra man börjar i tid ;)) och efter det blir kanske en film.

Innan jag åker iväg ska jag slänga upp dagens make-up så det är bäst jag fixar med det nu för snart kör mamma iväg utan mig! ;)
Kramiiiiizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0