9 Januari 2011

Tjolahopp! =)

Vilket väder alltså, ska det aldrig sluta snöa?!
Säger som Tom (från McFly) gjorde för några dagar sedan på twitter - "Does anyone remember what sunshine feels like? Or is it something I just dreamt about once?"
Just nu är det uppehåll men för en tjugo minuter sedan vräkte det ner och snöflingorna var stora som tefat!

Ja, vad händer idag då? Jo min kompis Olivia kommer hit och då blir det fotografering =) Ska nämligen ta lite bilder på henne med nykameran som kanske blir till en header eller något till hennes blogg, så jag hoppas att dem blir bra! Har inte fotat så mycket porträttbilder än så det blir som ett litet test. Ska kanske sminka henne och göra iordning håret oxå, men vi har redan bestämmt att nästa gång då blir det en lite mer exklusiv photoshoot med massa smink och hår ;)

Nu ska jag klä på mig och göra nått med håret, börjar bli lite för långt för själva frisyren som jag annars har så jag har fått börja sätta upp det för att det ska se bra ut. Vill inte klippa det så mycket häller eftersom jag sparar ut det till studenten. Tänk - imorgon börjar sista terminen!! OMG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0