En dag kvaaaar!

Snaaaaaaart är dagen med stort D här!

Imorgon ska jag, storasyster Therese och hennes barn Cajsa se på Idolerna. Det blir faktiskt min första riktiga konsert, har annars bara varit på gratisevents som Rix-FM och marknader och sådär. Och att jag ska gå med syrran och äldsta syskonbarnet gör det hela ännu mer förväntansfullt och roligt! :D
Shabraket börjar klockan 20.00 men jag hoppas vi ska träffas några timmar innan. Tänkte vi kunde kanske se någon film eller spela Eclipse-spelet, äta en massa godis och annat gott. Sen skulle det vara jättekul om syrran kunde fixa firsyrer medan jag tar hand om make-up'en... får se hur det blir, måste slå en singnal till Syster Yster och höra =)

Här kommer några bilder som jag tog efter jul när Olle, Linnea, Andreas och Geir var på gallerian och sjöng!

 


(Klicka på bilden för att se i större fromat!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0