Nu får jag skärpa mig!

Nämen HEJSAN!
Har varit dålig på att uppdatera de senaste veckorna, men ska försöka skärpa till mig tills imorgon.
Kom nyss in från snöovädret (som aldrig tar slut...) efter att ha varit på den sista kvällspromenaden för idag. Funderade på att vara snäll och skotta bort lite från gården men det får jag vara en annan dag :p

Imorgon är det tisdag vilket för det mesta betyder att jag börjar 12 men inte imorn - då ska vi vara i vår lärares butik och exponera. Börjar halv 10 och håller nog på till ungefär 14-15 tiden skulle jag tro. Men så fort jag kommer hem lovar jag att lägga upp lite grejer här på bloggen!

NU blir det en kopp te med mamma och pappa, sedan tillbaka till datorn och sen hopp i säng för att läsa ett häfte. "Exponeringens konster", lät väl interessant?! ;) Har läst det en gång förut och måste säga att det var faktiskt lite roliga saker man får lära sig.. som bl.a. att oavsätt om man är vänster eller högerhänt väljer vi alltid att titta till vänster. Det spelar inger roll om det är i en butik eller ett rum så gör vi denna omedvetna rörelse. Har ingen aning om det stämmer men eftersom det står så får man väl ta lita på det då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0