The Heart Never Lies ?!

varning för lång läsning!

Vilken dröm jag nyss hade innan jag vaknade! Ojoj..
Från början var den väldigt konstig, var på stan med min klass, antar jag att det var för det var en skoluppgift vi höll på med men det tokiga var att jag inte kände igen någon. Efter det stod jag med nått gäng som jag häller inte sett förut men i drömmen verkade jag känna dem. Plötsligt började vi alla skrika på varandra och allt blev bara jätteförvirrat.
Men vet ni vilka som kom då? Inga mindre än Twilight-gänget (hahaa - som om dom skulle komma hit till lilla Ö-vik..)
De var på stan iaf och kollade runt och sedan började dom kasta ut en massa godis, ni vet så som typ clowner och så brukar göra. HAHAHA. Självklart sprang jag dit för godis det skulle jag ha! Kom längst fram innan folksamlingen började tränga sig på. Och nu till det bästa!!! Fick tag på en massa godis (of course) och när jag vände mig om för att se var alla Twilight'are stod vet ni vem jag ser????!!! TOM FRÅN MCFLYYY
OMG! Han gick där ensam och ingen verkade känna igen honom förutom jag. Började gå fram till honom och sedan skadade vi hand och började prata som om vi hade kännt varandra i 10 år.
Såklart vaknade jag mitt i allt ihopa... Och om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag har varit så sprallig och nyvaken på samma gång ;)
 
:D

Tom Fletcher
(photo from http://www.teenidols4you.com/)


Ja som sagt en konstig dröm, och kanske löjlig enligt vissa men tänk att få möta och framför allt prata med någon av dina favoritidoler! Citerar med McFly's låt "The Heart Never Lies" för jag hoppas och känner verkligen att jag kommer att få se dem alla live inom en snar framtid! I Can't Wait tills att dom berättar hur hela deras världsturne kommer att se ut! Allt eftersom meddelar dom var de ska spela och varje dag håller jag tummarna för att dom ska komma till norden och förhoppningsvis Sverige.
Just so you know så har dom väldigt många fans här i vårt avlånga land! De sa faktiskt i en live-webchat att dom skulle vilja komma hit :D

Nä nu får jag lämna drömmarnas land och återgå till verkligenhet. Först på listan: frukost.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0