Gårdagen

Vet ni vad jag gjorde igår?! Premiär-fiskade med storebror, Rasmus och Matilda =)
Vädret var inte det allra bästa igår men på kvällssidan kom solen så det var riktigt mysigt på bryggan! Själv fick jag två fiskar, och jag kan väl erkänna att jag var fegast av oss fyra. Till och med mer än barnen.. Älskar att fiska men att hålla i dem är inte det roligaste x)
Efter nån timme begav vi oss hemåt för att äta lite kvällsfika - macka med ägg å kaviar och varm oboy. Precis som vi fick på fritids när jag var liten. Varje fredag. Det var tider dé =)
Runt 21,30 kom jag hem och då blev det promenad med hundarna och sedan höll jag datorn sällskap till ett tiden.. Hade sedan tänkt se NHL finalen men självklart somnade jag, typ 5 minuter efter att det hade börjat.

Det var kort om gårdagen, och nu ska jag se vad denna dag kan erbjuda. Jag vet i alla fall att jag ska vara barnvakt en stund ikväll, och att det blir myskväll med tjejerna på Cafe UH!


Tyvärr tog jag inga biler igår, men förhoppningsvis kan brorsan skicka några av bilderna som har tog. I så fall lägger jag upp dem under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0