Hej Bloggen!

I'm back - och det menar jag verkligen!


Mumford & Sons - Roll Away Your Stone

Heeej!
Den senaste tiden har jag, som ni märkt inte alls varit här, och det beror inte på att det är slut med bloggandet eller att jag inte har något att skriva om utan jag har helt enkelt haft annat att tänka på. Antar att jag gått in i den berömda blogg-väggen!
Men nu är jag på bättringsvägen..
Skolarbete, praktik och sjukdomar har det varit de senate veckorna, vilket oxå har bidragit till att jag inte har orkat eller hunnit vara här, men som sagt är på bättringsvägen. Kommer sakta men säkert komma tillbaka så håll ut ;)

Vad har hänt annars då? Inte mycket kan jag lova... Har haft mycket läxor och skolprojekt på gång så det har tagit upp lite tid, och sedan har jag ju som alltid lyssnat på en massa ny, bra musik! Och så har jag ju följt med McFly på deras turne via SuperCity. Varje dag lägger dem in lite nya videosar och har man tur får man se dem i en livechatt =)
Sedan har jag ju varit hos doktorn eftersom jag trodde att jag hade fått tillbaka magkatarren. Men det visade sig att det är blindtarmen den här gången. Än så länge mår jag ganska bra men blir det värre eller att jag tappar aptiten eller får feber så är det raka vägen in på akuten som gäller..
Vad mer kan jag berätta.... Fick veta idag att jag förhoppningsvis kommer att få VG i samhällskunskap och så hade vi ett prov i företagsekonomi som gick åt pipan. Hade inte tränat så mycket eftersom jag har varit sjuk och inte mått riktigt hundra. Frågade direkt efter om jag fick göra omprov :p Eftersom jag har lite av en affärside på ett eget företag/butik (som bara jag och mamma vet om! Och som jag förmodligen inte kommer att berätta för någon förns det aktuellt eller ens blir verklighet.) så vill jag väldigt gärna veta allt inom det området så jag förhoppningsvis kan starta eget! =)

Ja men då var jag igång da' :D
Kanske inte den roligaste läsningen men det är en början av den nya bloggstarten =)

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0