McFly-appen är här!

Om det är någon gång jag vill ha en iPhone, eller varför inte en iPad, så är det imorgon! Det är faktiskt så att McFly har sin egen app och inte nog med att den är som en liten miniversion av SuperCity - man kommer dessutom kunna se dem spela live imorgon. LIVE! 
 
iPhone Screenshot 1
Bilder är lånad härifrån. Mer info finns via samma länk!

Turnen är i full gång och imorgon spelar de i Wembley Arena och de kommer att sända direkt därifrån under hela dagen.
Man kommer bland annat att få se intervjuer och back-stage men det häftigaste av allt är ju såklart att dem visar hela konserten live!



Förstår ni hur fantastiska dem är som gör detta för sina fans?!
Appen kostar i och för sig £2.99, och så kanske man måste vara pioneer via SuperCity, har inte kollat upp det än.
Men själva grejen att dem sänder LIVE från konserten så dem som jag, som inte kan vara på plats, ändå kan se sina favoriter - var man än är i världen!  Hur många band/artister gör det?!

Nu är det ju som så att jag inte har någon iPhone så jag får helt enkelt vänta på live-dvd:n, som jag hoppas dem ska göra av denna turne oxå!
Förutom det fantastiska nya albumet och deras nya, snygga stil så har dem även den bästa set-listan på 7 år!
Gissa om jag vill se dem nu... Svaret är ja!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0