Singing lessons

Toodeloo!

Vet ni vad jag har varit idag? På sånglektion =)
Tror inte ens att jag har nämt det här på bloggen, men så är det i alla fall. Sedan nån månad tillbaka så har jag börjat ta sånglektioner en gång i veckan på Kulturskolecentrum. Lite läskigt men superroligt!!

Sitter faktiskt och spånar på vilken låt jag ska börja sjunga nästa vecka och jobba på i några veckor framöver. Har hittills sjungit den gammla klassikern It's a Heartache men nu är det dags att lämna den och gå vidare ;)
Får komma med egna förslag och jag har några som jag vill göra så det gäller att man bestämmer sig. Just nu lutar det åt en finfin låt av en tjej som heter Jessica Andrews, eller så kanske det blir en Demi Lovato låt. 

Så ligger det till och nu ska jag äta nått innan jag ska iväg på - MODEVISNING! De ni =)
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0