Städa eller vad..?

Det är lov, det är lill-lördag och jag städar.
Tar en grej och lägger den där den ska vara, tar lite kläder, viker ihop och stoppar in det i garderoben. Går ner ser lite på tv, går upp igen kollar läget, plockar lite och nu sitter jag här vi datorn. Lugnt och stilla alltså men så småningom hoppas jag att det kommer det se någorlunda bra ut här på övervåningen.

Idag blir det lasagne till middag, ooo så jag längtar! Efter det blir det en sväng på mataffären med syrran och mamma och senare ikväll, förhoppningsvis, kommer jag att få in bilderna som jag tog på mina nya kläder som jag köpte igår. Fotade allt och när jag skulle lägga över dem på datorn ville inte datorn ta emot minneskortet. Alltid ska det vara något. Aja, får se om går att ordna annars får jag ta hjälp av mobilen. Hur som så kommer jag alltså visa dem och sedan lägga upp de efterlängtade ny-års bilderna som jag har pratat om i närmare 2 månader..

Håller just nu på dö av hunger och doften av mat gör det inte bättre! Därför säger jag nu hej så länge...
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0