11.11.11

Det är väl ingen som har missat att det är den 11/11-11 idag..?! :p

God dag på er!
Hoppas ni har det bättre än vad jag har. 
Sitter här och snorar och nyser med en konstant kliande näsa. Håller på att bli tokig! Jag som för senast en vecka sedan var så glad över att jag inte hade varit sjuk sedan i maj/juni. Tji fick jag...
Hade liiiite feber igår men med en stor alvedon och vila så gick det bra - och är jag feberfri.
Som jag sa igår var det tänkt att Olivia komma på besök men eftesom även hon börjar bli förkyld så avbokade vi dagens smink + foto-dag och bestämde att vi ska ta det till veckan istället. Så himla typiskt då båda var rikigt taggade, och det var nästan så att jag försökte intala mig själv att jag mådde hur bra som helst just eftersom jag så gärna ville.

Kan berätta en roligare sak som jag har sett fram emot i över ett år nu. Den 16 november blir det nämligen BIO. Och ni kan nog gissa vad det är för film jag och tre andra brudar ska se?!
Självklart är det Twilight - Breaking Dawn part 1. Som jag har längtat. Kommer inte ens ihåg när jag läste boken, tror det var kanske 2-3 år sedan, har ingen aning faktiskt. Så det ska bli frukansvärt kul och spännande att äntligen få se filmen. Har försökt att inte titta på så många klipp och behind-the-scenes videos (förutom trailern då) men om jag ska vara ärlig så det är ganska svårt att hålla sig borta när det är just det som är på gröten just nu. 

Jösses vilket inlägg detta blev. Vet inte vars allt kommer ifrån eftersom det känns som om jag har snytit ut hala min hjärna. Okej det där kanske var lite onödigt mycket information...
Men ibland när jag väl börjar skriva kör jag bara på, medans jag i andra inlägg får total blackout och kanske skriver 4-5 meningar.
Nu tänkte jag i alla fall ta mig en kopp honungsvatten (känns som om det är det ända jag har levt på de senaste 3 dagarna) och sedan, om jag orkar, blogga lite mer. Och det kommer att handra om betydligt roligare saker än det här babblet.

Ha det så bra så länge och hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0