18 November 2011

Hejhej!
Tog en ledig dag från bloggandet igår. Men nu är jag tillbaka :)

Kan ju börja med den tråkiga nyheten om att det inte blev någon bio i onsdags. Det blev lite knas med biljetterna så vi fick istället boka om till ikväll. Så nu äntligen ska vi få se den!!!
Innan vi sätter oss till rätta i biosalongen blir det nog så att vi går en sväng ner till Hemmakväll och köper godis eller nått annat gott. Själv är jag ganska sugen på popcorn, men jag får se vad det blir. Köpte faktiskt hem ett paket igår men självklart somnade på soffan och sovde bort hela kvällen.. så det blev inget. Typiskt mig.

Igår hade jag två körlektioner och sedan var jag en sväng på Blomman med mamma och syster. Oj så fint det är nu, verkligen laddat inför julen!! Efter det for vi iväg till Rusta och sedan Willys, sen var det dags för middag. Lax och en suuuuuuupergoooood citronsås till. Mums mums!

Ikväll blir det som sagt bio, men vad som händer tills dess har jag ingen aning om. Tänkte lägga upp bilder på sminkningen som jag gjorde på Olivia i onsdags och kanske blogga om lite annat oxå.
Nu ska jag i alla fall gå på en promenad med Shakira.

Vi ses sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0