26 November 2011

God morgon på er allihopa. Ser ut att bli en fin men blåsig lördag här idag..
Då är det ju tur att jag inte behöver vara ute och frysa utan bara sitta inne i värmen och mysa hela dagen.

Vad händer idag då? Ingen aning, men mer städning inför första advent blir det säkert. Jag kan inte förstå hur fort tiden har gått det senaste halvåret. Det bara svichade förbi!!
Ikväll får jag sällskap utav Olivia och då blir det middag, planering och kanske någon film. Det kommer garanterat bli en hel del musik-lyssnande också. Förmodligen mycket Gavin DeGraw - som vi nu äntligen ska få se! Jag är så glad ♥

Nu tänkte jag gå och se om jag kan hitta någon frukost sedan blir det några avsnitt av Modelljakten, som jag började se på Kanal 5 play i onsdags, innan jag börjar göra någon nytta här hemma..
Ha det bäst så länge! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0