American Music Awards

Inatt klockan 02.00 svensk tid är det dags för ännu en stor musikgala. För det 39:de året irad hålls denna gala pch självklart är det American Music Awards, the AMA's, jag pratar om.
Galan visas live via TV11 och börjar som sagt klockan 02.00.

Bland de nominerade finns Katy Perry, Jennifer Lopez, Christina Aguilera, Maroon5, Lady Gaga, Adele och Justin Bieber och många fler. Men det jag längtar mest till att få se är när Gavin DeGraw ska dela ut ett pris! Ska bli så kul :)

Brukar alltid hålla mig vaken vid galor som dessa men inatt får jag se om jag orkar se allt.. Mår i alla fall lite bättre nu, peppar peppar - ta i trä! Men som tur är brukar det komma upp på youtube efter några dagar så jag klarar mig nog.


Katy Perry på förra årets röda mattan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0