November, jobb och mys med hundarna...

Hallelojsan på er alla! Hoppas ni har det bra nu i NOVEMBER måndad! Det är sjukt vad tiden går...
 
Just nu sitter jag i soffan och myser med småhundarna efter en härlig dag på jobbet.
Blev uppringd för nån vecka sen eller två, och självklart tackade jag ja till att jobba - särskilt nu när jag inte har något annat för mig.
Det var riktigt roligt att träffa tjejerna igen, och för att inte tala om att ha någoting att göra. Nu för tiden är jag mest bara hemma och spenderar tiden framför datorn eller tvn. Annat var det för ett år sedan då jag gick två dagar i skolan och de andra tre var på praktik. Känns som en evighet sedan, samtidigt som om det var i förra veckan..

Jag ska även jobba till jul och nyår, och det ser jag verkligen fram emot.
Tänk vad mysigt att jobba i en blomsterbutik under självaste julveckan!! Det ska bli jätteskoj, men visst kommer det att vara mycket att göra.. Helt klart en av dem värsta/bästa högtiderna, beroende på hur man ser det ;)
Jag hoppas bara att jag klarar av alla stressiga människor, för jag vet ju hur jag själv är när det börjar närma sig jul. Stress hit och dit!


Resten av kvällen kommer att ägnas åt Grey's Anatomy och Body of Proof, samt förbereda lite inlägg till morgondagen! Och så ska jag såklart fortsätta mysa med mina små troll..

Kram på er och tack för att ni tar er tid att läsa min blogg! Har äntligen fått tillbaka inspirationen till att blogga, och det känns faktiskt jättebra om jag får säga det själv.
xoxo Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0