"Ashes in every mirror"

       






| Makeup: Jag | Modell: Olivia | Foto: Jag |

Som sagt så sminkade jag Olivia tidigare i veckan, och tillslut bestämde vi oss för en skimmrig sotning i grått.
Resultatet blev jag väldigt nöjd med, med tanke på att jag inte brukar sminka andra lika ofta som jag sminkar mig själv.
Men förhoppningsvis ska det väl bli ändring på det! :)
Angående fotografierna så valde jag den här gången att fota i ett lite kallare ljus, annars fotar jag för det mesta med varmt ljus vilket ni bl.a. kan se på mina andra sminkbilder.


Kommentarer
Postat av: Jessica Engström

älskar hur lätt eyelinern är! jättefint :)

2011-11-19 @ 01:20:18
URL: http://thelightyouburned.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0