Gavin DeGraw is COMING TO SWEEEEDEN!

It's official - Jag och min vän Olivia ska se vår älskade  G a v i n   D e G r a w  när han kommer hit till Sverige i februari !

Klockan 9.00 idag släpptes biljetterna och några minuter senare var två stycken bokade. Äntligen säger jag bara!
Jag är så förbaskat jävla glad och förväntansfull samtidigt som jag inte riktigt har förstått att efter så många år kommer drömmen äntligen att slå in. Och att dela upplevelsen med Olivia ska bli så kul! ♥

THIS IS SOOOOO BLOODY AWESOME! :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Olivia

det kommer bli så himnla braaaa!! :D :D :D :D längtar som tusan! :D <3

2011-11-25 @ 13:15:26
URL: http://oliviacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0