Hemma i Doglake

Då har jag äntligen fått mitt internet.
Självklart vart själva USB-sticket kvar hemma, men eftersom pappa jobbade inatt så kom han hit med det idag - så nu kan jag blogga! ;)

Än så länge har jag inte tagit några bilder pågrund av det urdåliga vädret. Igår eftermiddag när vi åkte hit var det så dimmit ute att vi knappt såg vars vi var någonstans! Vi körde 50 på 70-90 vägarna, för fortare tordes man inte köra!
Men nu är vi i alla fall framme i och myser framför brasan och tända ljus och lyssnar på radion. Igårkväll satt mamma och syter i var sin fotölj och stickade, barnen busade med hundarna och vi andra tag det bara lugnt och njöt.

Ikväll blir det go-mat och ännu mer mys.
Funderar på att lägga mig och läsa lite nu efter våran lilla fikastund med kaffe, julmust, pepparkakor och bullar.



Trött men nöjd tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0