12 Oktober 2011

Morsning korsning!
Huvudvärken är sågåttsom borta - och jag hoppas verkligen att den inte kommer tillbaka. Det var länge sedan jag hade så ont i huvudet och jag kännde mig även lite småförkyld igår men som tur är mår jag bra nu, var rakt rädd att jag skulle vaka upp idag och inte alls vara nå pigg. Men idag är jag frisk som en nötkärna! ;)

Sitter just nu i soffan och funderar på att starta tv:n och äta lite frulle.
Mamma åkte till jobbet för lite drygt en timme sen, och innan hon for sa hon; "Nu far jag på jobbet. Benjamin ska få åka hem idag så du kanske kan gå ner och hälsa på honom senare!"
Gissa om jag vaknade direkt! Inte kunde jag somna om efter att hon sa det heller. Så nu väntar jag ivrigt tills att jag får springa dit och hålla i det lilla knytet. Tur vi bor knappt 5 minuter ifrån varandra ;)

Näpp det här går inte. Dags att börja dagen med lite mat i magen, sen göra sig fin för lilla Benjamin. 
AAaa vad jag längtar! Tänk att det var hela 7 år sedan vi hade två små bebisar att gosa med. Kommer ihåg det som om det vore igår, samtidigt som det känns som det var evigheter sedan. Och att det snart är 11 år sen jag fick mitt första syskonbarn. Hel knasigt!
Var själv bara åtta år gammal och jag minns att jag tyckte hon såg ut som en liten docka ♥ Nu är hon stora tjejen som snart är tonåring. Ojojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0