14 Oktober 2011

Hej igen!
Det har varit rätt så lugnt här på bloggen de senaste dagarna, och mycket prat om syskonbarn. Men jag ska börja blogga om annat oxå, lovar ;)

Känner mig ganska nyttig (och duktig!) som åt havregrynsgröt till frukost idag och sedan gick på en lite längre promenad med Shakira. Efter det blev det även lite utomhus-lek. Hon tycker det är så roligt att springa bland alla löv, och hon springer så fort att hon nästan ligger jäms med backen. Det bara knastrar och yr löv efter henne ;)
Snart åker mamma och pappa iväg till Torpet. Så det blir ännu en ensam helg här hemma, vilket jag älskar! (För då kan jag spela musik hur högt jag vill. Hahaha)
Men ikväll får jag besök utav Olivia och då blir det film. Vi ska se på Black Swan innan det är dags att lämna tillbaka den och de andra två filmerna som vi såg förra veckan.

Nu blev det ett väldans långt inlägg. Ska sluta babbla nu och istället kila vidare och börja göra mig iordning tänkte jag. Sitter just nu med mjukiskläder, men eftersom det faktiskt är fredag idag så kan man ju göra sig lite fin i alla fall.. Funderar även på att locka håret med wave maker'n, tycker det blir så himla fina lockar!!
I'll see you later.. Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0