18 Oktober 2011

Todelooo !
Tog en dags ledighet från bloggen igår. Hade inget vettigt att skriva om..

Hoppas allt är bra med er. Själv känner jag mig fortfarande lite nere.. Men det kan lika väl bero på det tråkiga vädret vi har här idag. Grått, grått, grått!

Kan berätta lite kort om gårdagen innan jag ska gå och fixa lite frukost. (Måste vända tillbaka på dygnet, det här går inte. Sover ju bort halva dagen. Men är man en nattuggla så är man!)
Började dagen med att spela fiol och efter det var jag och hälsade på hos storebror. Han skjutsade mig till fiollektionen så efteråt följde jag med honom hem. Och gissa vad jag gjorde där då. Jo - snusade bebis såklart ;) Han blir bara finare och finare för varje gång man ser honom ♥
Sen kom även mamma förbi en sväng sedan åkte vi hem så jag kunde byta om och äta lite snabbt innan det var dags för den andra fiollektionen. Men det var inte en som en vanlig lektion. Nej nej. ÖA var nämligen där och fotade, filmade och intervjuade. Det var lite svårt att spela när fotografen ställde sig precis framför en och började fota, men efter en stund glömde man bort honom och var så fokuserad på att spela rätt. Men jag tycker det är väldigt roligt att det här "projektet" uppmärksammas och att det kommer i både tidningen och på nätet :)

Avslutar detta med ett kort och gott - VI SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0