3 Oktober 2011

God morgon alla!
Vilken fin höstdag vi har här i Domsjö idag - solen skiner, träden lyser med sina guldfärgade löv och det är sådär lagom kallt. Perfect!
Jag har svårt att säga vilken som är min favorit årstid men hösten den tycker jag om. Helt klart den mysigaste åstiden om inte annat. Färgerna, dem tända ljusen och för att inte tala om alla stickade tröjor, koftor, halsdukar och mössor.

Sitter just nu och väntar på lunch-sällskap medan One Tree Hill Season 8-spellistan spelas för fullt. Fasktiskt en mycket passande musiklista såhär på hösten... Fråga mig inte varför men den känns lite extra bra nu! Och om jag ska vara ärlig är det är nog en av dem bästa listorna jag har. ÄLSKAR verkligen musiken i OTH ♥

Innan det är dags för lunch så ska jag ta och gå en promenad med lillskrutten, som just nu ligger och latar sig i mamma och pappas säng :p
Vad som händer senare idag ska ni snart få veta. Kan säga att det har att göra med min dröm som går i uppfyllelse, vilket jag pratade om för ungefär en månad sedan..(!) Ja jag vet, jag är hopplös.

I'll see u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0