5 Oktober 2011

Morning!
Känner mig ganska glad som lyckades kliva upp så pass tidigt trots att jag var vaken till strax efter 3 inatt. I och för sig vaknade jag tack vare att mamma ringde, men ändå.. ;) Annars när jag är vaken så sent brukar jag vara ganska duktig på att sova bort hela förmiddagen istället. Men inte idag.

Mår inte riktigt hundra om jag ska vara ärlig, lite illamående.. men det är jag för det mesta när jag vaknar så det kommer att gå över om någon timme eller sådär! Därför får frukosten vänta ett tag till. Tänkte istället börja dagen med en lagom lång promenad med Shakira och sedan funderar jag på att fota lite nya köp från förra veckan. Är även sugen på att göra en lite roligare makeup idag, med lite andra färger än vad jag annars brukar ha. Jag har ju inte lagt upp någon sminkning på länge så det är på tiden!

Näpp, det här går inte! Nu börjar hunden bli otålig, å då är det väl bäst att man kilar. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0