Dagens låt!

För ovanlighetensskull blir dagens låt en rap-låt!!
Inte brukar jag lyssna på rap sådär jättemycket, men just den här kvällen har det inte blivit så mycket annat kan jag säga.

Jag visste att Danny Jones från McFLY (å nej tänker ni nu... men vänta bara!) hade gjort en cover av rapparen Tinie Tempah's låt Pass Out men hade inte lyssnat på den - förns ikväll.
Tittar aldrig på videosar som folk har spelat in från konserter eller spelningar, just på grund av att kvaliten inte brukar vara så bra - varken ljudet eller bilden. Men så ikväll hittade jag en tjej som har spelat in helt otroligt bra'a videosar.

WOW säger jag bara! Han kan verkligen ALLT! Har hört Danny rappa på skoj men att kan var så här bra trodde jag inte. Om jag säger såhär; detta är ytterligare en anledning till varför jag älskar Daniel Alan David Jones! ;)

Och här kommer den nu då - Danny Jones cover av Pass Out

En av deras bästa covers, helt klart. Hoppas bara att dem gör en studioversion oxå!



Ooo, and his looking GOOD too!
Yeah!

Titta på Dougie's arm i det vänstra hörnet vid 3:00-3:07 - shit! Som om det vore snabbspolat.. haha. Nästan så man tror att armen kommer att gå av om han fortsätter spela så snabbt ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0