Dagens låt!

Ja, då var det var det dags att välja dagens låt.
Det har blivit mycket musik idag, vilket det ofta blirpå söndagar om jag inte har något annat för mig.
Har letat runt i mina spellistor på spotify för att hitta en låt som passar in i hur jag känner just nu. Och jag tror att jag har hittat en.
 
Detta är en låt som alltid får mig må bra och inse hur lyckligt lottad jag faktist är! Även om jag kanske inte alltid uttrycker min tacksamhet över alla fina människor som jag har runt omkring mig. Så till alla nära och kära: I love you all! ♥

Keith Urban - God's Been Good To Me




"Everything I have, and everything I see
Is just another reminder that God's been good to me"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0