Dagens låt!

Dagens låt blir en av mina favoriter från Gavin DeGraw's nyaste album Sweeter.
En låt som jag vill tillägna till mina fem underbara syskonbarn!

Gavin DeGraw - Soldier

Refrengen i låten har ett jättefint "budskap", och jag hoppas verkligen att Cajsa, Rasmus, Matilda, Hugo och Benjamin vet att jag älskar dem och att om dem någonsin behöver en hjälpande hand eller någon att prata med så finns jag där för dem. När som helst.



"I'll get it if you need it,
I'll search if you don't see it,
You're thirsty, I'll be rain,
You get hurt, I'll take your pain.

I know you don't believe it,
But I said it and I still mean it,
When you heard what I told you,
When you get worried I'll be your
soldier."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0