The Notebook

Såg att The Notebook, eller Dagboken, jag sökte dig och fann mitt hjärta som den heter på svenska, just nu visas på TV11.
Nicholas Sparks, som skrivit boken, är helt klart min favoritförfattare. En mästare på att skiva kärleks/drama böcker.
För att inte tala om filmerna!
Jag har faktiskt börjat samla på hans böcker. Än så länge har jag bara 5 stycken (alla på engelska) men fler kommer det att bli.

Finner inga ord till att förklara Ryan Gosling's och Rachel McAdams kemi i filmen. Det känns så äkta och hela filmen är så kärleksfull. Åhhh vad jag älskar denna film! 
En av mina favoritscener är när dem ska gå hem efter att de varit på bio - när dem pratar och faktiskt lär känna varandra. Och när dem dansar på vägen...
Åh!




Nä nu ska jag sluta babbla och faktiskt titta på filmen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0