Zzz

Det blir bara tidigare och tidigare för varje dag! 6.30 blev jag väckt av att hundarna var vakna, och av att lilla Tjoffsan var hungrig.
Först tänkte jag gå och lägga mig igen, men efter att jag hade varit ut så vart jag lite piggare och kände att det var lika bra att vara vaken och kanske göra sig iordning i tid för en gång skull. Har ju sovit bort halva dagarna i flera veckors tid, och jag har knappt orkat sminka mig. Lite cover all mix, puder och mascara sen har jag inte orkat med nå mer.. Har fortfarande inte gjort den där färgglada sminkningen som jag pratade om för nån vecka sedan men idag kanske det blir gjort.
:)

Nu ska jag sluta babbla om helt onödiga saker och istället glo på lite tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0