Nyhetsmorgon söndag!

Snart är Gavin DeGraw's nya album Sweeter äntligen ute, den 21 september för att vara exakt.

måndag kommer Gavin faktiskt hit till Sverige och spelar en exklusiv spelning på Lydmar Hotel i Stockholm där han b.l.a. kommer att bjuda på smakprov från det nya albumet!



Inte nog med detta! Redan imorgon kommer han till Sverige - och då kommer han att gästa Nyhetsmorgon söndag!
UNDERBART!

Så jävla GREAT om jag får säga min mening ;D

Vilken tid han kommer att vara där vet jag inte, vet heller inte om det blir intervju eller uppträdande/en - eller båda för den delen (vilket är det jag hoppas på! ;)) men eftersom jag inte vill riskera att missa något kommer jag att sitta klistrad från start!

Han kommer även att gästa ett antal radiokanaler på mådagsmorgonen! Så missa för guds skull inte det heller ;)

Som det stora Gavin-DeGraw-fanet som jag är så tycker jag detta känns jättekul - och jag är väldigt förväntansfull!!
Har lyssnat på hans musik i ca 5 år nu, så att äntligen få se honom i ett sådant sammanhang känns superhäftigt.
Var faktiskt med i TVÅ tävligar och tävlade om biljetter till spelningen, men tyvärr så gick det åt skogen...
Får därför snällt vänta tills han kommer hit nästa gång, eller kanske att det rent av blir en liten utomlandstripp inom en snar framtid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0