Årets första dag

Hej på er mina bloggvänner, och God Fortsättning på det nya året!!!

Hur har ni det?? Själv har jag det bara bra - känner mig glad, är frisk som en nötkärna och nu så tar jag det lite lugnt efter några intensiva, och superroliga(!), jobbveckor. Tror aldrig att jag har haft så roligt på jobbet faktiskt! Det var rikigt kul att jobba under jul och nyår - och det fanns saker att göra hela tiden. Hjälpa kunder, göra julgrupper, buketter, planteringar, slå in julklappar och presenter - ja allt du kan tänka dig!
Och sen att man får jobba med ett gäng härliga tjejer gör bara att det hela blir ännu bättre!!

Ja, och som ni vet (hoppas jag ;)) är det ju första dagen på den nya året idag.
Ett nytt år fyllt med nya utmaningar och möjligheter!
Ni som känner mig eller har följt med i bloggen ett tag vet nog att jag inte brukar vara den bästa på att följa nyårslöften elller likande. Till exempel som att börja träna, hur många gånger har jag skrivit det?! Många, men har jag börjat träna - nej. 

I år har jag bestämmt mig, och jag vill verkligen försöka. Men istället för att stenhård och konsentrera mig på ett löfte så har jag istället valt att lägga upp lite olika mål som jag vill genomföra under detta år.
Jag tänkte inte rabbla upp alla, men att ta körkortet, börja äta lite nyttigare, resa utomlands, öva mer på fiolen och flytta hemifrån är några av de mål jag har satt upp för detta år. Jag kommer säkert att lägga till fler under årets lopp, och så fort jag har klarat ett kommer jag att berätta om det här på bloggen, det lovar jag!
Jag har inte valt något "pris" i slutet av året, utan själva upplevelsen/kunskapen ser jag som den bästa belöningen!

Har du bestämt dig för något nyårslöfte?? Om du har det berätta gärna bland kommentarerna, eller om du också vill lägga upp lite mål för året - dela med dig, så gör vi det tillsammans. Det blir så mycket roligare och lättare då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0